РОЗВИТОК IНФОРМАЦIЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТI СТУДЕНТIВ ПЕДАГОГIЧНИХ СПЕЦIАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079102020207127Ключові слова:
компетентнiсть, iнформацiйна компетентнiсть, навчальне середовище, заклад вищої освiтиАнотація
У статтi розглянуто питання розвитку iнформацiйної компетентностi студентiв в умовах модернiзацiї вищої освiти. Наведено визначення поняття компетентнiсть. Окрiм того, схарактеризовано п’ять груп ключових компетенцiй визначених Радою Європи. Схарактеризовано навчальне середовище як платформа iнтерактивних взаємин i дiалогiчного спiлкування суб’єктiв освiти один з одним i з iнформацiйним ресурсом.Посилання
Карлiнська Я.В. Iнформацiйна компетентнiсть студентiв як чинник толерантностi // Теорiя i практика пiдготовки майбутнiх учителiв до педагогiчної дiї : зб. матерiалiв конференцiї. – Житомир: Вид-во ЖДУ iм. Iвана Франка, 2011. – С. 175-178.
Ключовi освiтнi компетентностi. URL: http://ru.osvita.ua/school/method/2340/
Стандарт вищої освiти України: перший (бакалаврський) рiвень, галузь знань 23 ”Соцiальна робота”, спецiальнiсть 232 ”Соцiальне забезпечення”. [Чинний вiд 2019-05-24]. Вид. офiц. Київ, 2019. 16 с.
Сутнiсть поняття ”iнформацiйна компетентнiсть”. URL: https://vseosvita.ua/library/informacijna-kompetentnist-66218.html
Hutmacher Walo Key competencies for Europe // Reportof the Symposium Berne, Switzerland 27-30 March, 1996. Council for Cultural Co-operation (CDCC) a Secondary Education for Europe. Strasburg, 1997.