ВИВЧЕННЯ ФIЗИКИ В УМОВАХ ЗМIШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Юлія Лимарєва
  • Валерія Сiдiна

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079102020207269

Ключові слова:

змiшане навчання, дистанцiйна освiта, корпоративнi платформи, навчальний процес, програмне забезпечення

Анотація

Стаття присвячена можливостi вивчання шкiльного курсу фiзики за умов змiшаного навчання. В аспектi змiстового розгляду основних його складових (вiддаленої пiдготовки та очного навчання) розглянуто можливостi їх iнтеграцiї. Розкрито переваги кожного з компонентiв у забезпеченнi цiлiсностi навчального процесу учнiв з фiзики у закладах загальної середньої освiти.

Посилання

Бiда Д.Д. Iнтерактивнi уроки фiзики. Х. : Основа, 2005. 96 с.

Горбачева А.В. Дистанционное образование – технология обучения ХХI века. Nastoleni moderni vedy – 2007 // Materialy VI mezinarodni vedeckoprakticka conference «Nastoleni moderni vedy – 2007» (1 – 15 zari 2007 roku) – Dil 4. Pedagogika. Filologicke vedy. Psychologie a sociologie / Publishing House Education and Science s.r.o. – Praha. : 2007. С. 3–5.

Забара О. Психолого-педагогiчнi особливостi використання вiртуального експерименту у процесi виконання фiзичного практикуму. URL: http://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZ-PMFMTO/article/viewFile/649/584

Лимарєва Ю.М., Сисоєв В.Р. Використання вiртуального експерименту у навчальному процесi з фiзики / Materi´aly XIV Mezin´arodn´i vˇedecko – praktick´a konference , «Vˇeda a vznik – 2018» , po Pedagogick´e vˇedy. Volume 7, Praha Publishing House «Education and Science» 2018, С. 3–6.

Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции. Науковi записки. Випуск 4. Кiровоград : РВВ КДПУ iм. В. Винниченка, 2013. С. 78–81.

Савгира С.М. Використання IКТ на уроках фiзики. Фiзика в школах України. Основа, 2010, № 18, С. 25–34.

##submission.downloads##