ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261631

Ключові слова:

самостійна робота, пізнавальна діяльність, дидактичні вимоги, індивідуальна робота

Анотація

Стаття присвячена особливостям організації самостійної роботи учнів в процесі навчання математики, висвітленню деяких видів самостійної роботи, використання яких сприяє усвідомленню позиції активного учасника освітнього процесу, розкриттю значущості самостійної роботи як ефективного засобу активізації пізнавальної діяльності учнів.

Біографії авторів

Тетяна Турка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Тетяна Шулик, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та інформатики

Тарас Гриценко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студент 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Вид. 2, допов. й виправ. Рівне : Волинські обереги, 2011. 552 с.

Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. Київ : А.С.К., 2001. 256 с.

Сіра Т. М. Батьки і домашні завдання. Фізика в школах України. 2013. №22 (242), 2013 р.

Слєпкань З. І. Психолого-педагогічні основи вивчення математики : Методичний посібник. Київ : Рад. школа, 1983 р. 192 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19