БАГАТОЕТАПНІ ГРАФІЧНІ ЗАДАЧІ З ФІЗИКИ У НАВЧАННІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЩО МАЮТЬ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261634

Ключові слова:

навчальний процес, логічна послідовність, самостійність, графічна задача, індивідуальна робота, складність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми роботи зі здібними учнями, що навчаються у звичайних, різнорівневих колективах закладів загальної середньої освіти. На прикладі графічних задач з фізики, що передбачають багато етапів у розв’язку, показано можливі шляхи їх використання на уроках під час організації навчання на високому рівні складності.

Біографії авторів

Юлія Лимарєва, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри фізики

Віталій Масич, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізики

Олександр Олійник, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

магістрант 1 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Євлахова О. М., Бондаренко М. В. Фізика: навч. посіб. К.: Український центр оцінювання абітурієнтів, 2015. 224 с.

Мартынова Р. Ю. Педагогические основы интегрированного обучения образовательной и иноязычной речевой деятельности студентов неязыковых специальностей : монография. Одеса : «Освіта України», 2017. 208 с.

Ненашев І. Ю. Фізика. Експрес-підготовка. К.: Літера ЛТД, 2015. 304 с.

Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции. Наукові записки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. Випуск 4. С. 78 – 81.

Садовий А. І. Основи фізики з задачами і прикладами їх розв’язування. Київ: Кондор, 2008. 382 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19