БАГАТОЕТАПНІ ГРАФІЧНІ ЗАДАЧІ З ФІЗИКИ У НАВЧАННІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЩО МАЮТЬ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261634Ключові слова:
навчальний процес, логічна послідовність, самостійність, графічна задача, індивідуальна робота, складністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми роботи зі здібними учнями, що навчаються у звичайних, різнорівневих колективах закладів загальної середньої освіти. На прикладі графічних задач з фізики, що передбачають багато етапів у розв’язку, показано можливі шляхи їх використання на уроках під час організації навчання на високому рівні складності.
Посилання
Євлахова О. М., Бондаренко М. В. Фізика: навч. посіб. К.: Український центр оцінювання абітурієнтів, 2015. 224 с.
Мартынова Р. Ю. Педагогические основы интегрированного обучения образовательной и иноязычной речевой деятельности студентов неязыковых специальностей : монография. Одеса : «Освіта України», 2017. 208 с.
Ненашев І. Ю. Фізика. Експрес-підготовка. К.: Літера ЛТД, 2015. 304 с.
Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции. Наукові записки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. Випуск 4. С. 78 – 81.
Садовий А. І. Основи фізики з задачами і прикладами їх розв’язування. Київ: Кондор, 2008. 382 с.