РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ 10-11 КЛАСІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У НАВЧАННІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481Ключові слова:
метод проєктів, алгебра і початки аналізу, опитування, вчитель математики, учень, старша школаАнотація
У статті представлено результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо обізнаності та використання методу проєктів у навчанні алгебри і початків аналізу. Сформульовано означення методу проєктів, розглянуто історичні аспекти становлення методу. Узагальнено переваги та недоліки використання методу проєктів у курсі алгебри і початків аналізу у старшій школі.
Посилання
Концептуальні засади реформування середньої школи «Нова українська школа» / [Л. Гриневич, О. Елькін, С. Калашнікова та ін.; Міністерство освіти і науки України]. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 20.01.2024).
Оніщук М.Я. Метод проєктів на уроках математики.
URL: http://onyschukm.blogspot.com/p/blog-page.html (дата звернення 03.02.2024)
Проєктні технології в навчанні. URL: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Проєктні_технології_в_навчанні (дата звернення 02.02.2024).
Романовська М. Б Метод проектів у навчальному процесі: Методичний посібник. Харків : Ранок, 2007. 160 с.