ІНФОРМАТИКА ТА ШІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ШКОЛИ

ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338137

Ключові слова:

цифрові технології, штучний інтелект, інформатика, освітній процес, EdTech, штучний інтелект у школі, ChatGPT, цифрова компетентність

Анотація

У статті розглянуто можливості використання цифрових технологій і штучного інтелекту в освітньому процесі. Окрему увагу приділено сучасним диджитал-інструментам, що полегшують роботу вчителя інформатики, підвищують зацікавленість учнів та сприяють формуванню цифрових компетентностей. Проаналізовано переваги, виклики та практичні приклади впровадження ІТ-інновацій в умовах шкільної освіти.

Біографії авторів

Антон Шапошник, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувач другого (магістерського) РВО за ОП «Середня освіта (Інформатика)»

Михайло Колесник, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувач другого (магістерського) РВО за ОП «Середня освіта (Інформатика)»

Віра Глазова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Teachable Machine by Google. URL: https://teachablemachine.withgoogle.com/

Teaching with AI. URL: https://openai.com/index/teaching-with-ai/

UNESCO. Guidance for generative AI in education and research. URL: https://www.unesco.org/en/articles/guidance-generative-ai-education-and-research

Глазова В.В. Інтеграція елементів штучного інтелекту в методику навчання інформатики. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2024. № 12(40) 2024. С. 523–535 https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-10(38)

Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова- Трибульська Є. М. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету». 2023. №15, С. 97–115.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-02

Як цитувати

Шапошник, А., Колесник, М., & Глазова, В. (2025). ІНФОРМАТИКА ТА ШІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ШКОЛИ: ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (15), 047–052. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338137