ІНФОРМАТИКА ТА ШІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ШКОЛИ
ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338137Ключові слова:
цифрові технології, штучний інтелект, інформатика, освітній процес, EdTech, штучний інтелект у школі, ChatGPT, цифрова компетентністьАнотація
У статті розглянуто можливості використання цифрових технологій і штучного інтелекту в освітньому процесі. Окрему увагу приділено сучасним диджитал-інструментам, що полегшують роботу вчителя інформатики, підвищують зацікавленість учнів та сприяють формуванню цифрових компетентностей. Проаналізовано переваги, виклики та практичні приклади впровадження ІТ-інновацій в умовах шкільної освіти.
Посилання
Teachable Machine by Google. URL: https://teachablemachine.withgoogle.com/
Teaching with AI. URL: https://openai.com/index/teaching-with-ai/
UNESCO. Guidance for generative AI in education and research. URL: https://www.unesco.org/en/articles/guidance-generative-ai-education-and-research
Глазова В.В. Інтеграція елементів штучного інтелекту в методику навчання інформатики. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2024. № 12(40) 2024. С. 523–535 https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-10(38)
Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова- Трибульська Є. М. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету». 2023. №15, С. 97–115.