ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338281

Ключові слова:

дистанційне навчання, математика, контроль знань, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), цифрові інструменти

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ролі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) як засобу контролю знань учнів з математики в умовах дистанційного навчання. Розглядаються сучасні цифрові інструменти, такі як онлайн-платформи для тестування (наприклад, Quizizz, Kahoot), інтерактивних вправ (LearningApps, Wordwall), відео- конференцій (Zoom, Google Meet) та інші, які сприяють ефективній організації перевірки знань. Дослідження включає в себе аналіз переваг інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема об'єктивність оцінювання, миттєвий зворотній зв'язок та інтерактивність, а також вказує на недоліки, такі як ризик академічної недоброчесності та технічні обмеження. Підкреслюється важливість поєднання цифрових методів із традиційними підходами для досягнення високих результатів у навчанні математики. Отримані результати дослідження можуть бути корисними для вчителів, які прагнуть застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для організації ефективного контролю знань з математики під час дистанційного навчання.

Біографії авторів

Борис Беседін, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук

Анастасія Гомівка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувач другого (магістерського) РВО за ОП «Середня освіта (Математика)»

Посилання

Беседін, Б., Вагнер, Г., & Смоляков, О. (2018). Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання, 2, 24–31. Режим доступу: https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/12

Беседiн Б.Б., Кириченко А.М. Комп’ютерне тестування, як метод контролю якості знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2020. Випуск 10. С. 111–115.

Беседін Б. Б., Миронов А.Г. Особливості використання тестового контролю в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Випуск 14. С. 76-83. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311402

Беседін Б.Б., Слюсар В.І. Методика проведення контролю знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2016. Випуск 6. С. 156-159.

Буханевич Н.В. Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи/ Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України", 20-22 вересня 2007 р., м. Ялта. – Зб. статей: Ч.2. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – 232 с. С. 8-11.

Пащенко, Т. М. (2021). Ефективність оцінки різних форм контролю знань студентів будівельних коледжів. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХV звітної Всеукраїнської науковопрактичної конференції, Київ, 247-250.

Янченко О.І. Форми і методи контролю знань в умовах сучасних навчальних технологій : методична розробка. Кривий Ріг, 2008. 29 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-02

Як цитувати

Беседін, Б., & Гомівка, А. (2025). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (15), 054–061. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338281