ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338281Ключові слова:
дистанційне навчання, математика, контроль знань, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), цифрові інструментиАнотація
Стаття присвячена дослідженню ролі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) як засобу контролю знань учнів з математики в умовах дистанційного навчання. Розглядаються сучасні цифрові інструменти, такі як онлайн-платформи для тестування (наприклад, Quizizz, Kahoot), інтерактивних вправ (LearningApps, Wordwall), відео- конференцій (Zoom, Google Meet) та інші, які сприяють ефективній організації перевірки знань. Дослідження включає в себе аналіз переваг інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема об'єктивність оцінювання, миттєвий зворотній зв'язок та інтерактивність, а також вказує на недоліки, такі як ризик академічної недоброчесності та технічні обмеження. Підкреслюється важливість поєднання цифрових методів із традиційними підходами для досягнення високих результатів у навчанні математики. Отримані результати дослідження можуть бути корисними для вчителів, які прагнуть застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для організації ефективного контролю знань з математики під час дистанційного навчання.
Посилання
Беседін, Б., Вагнер, Г., & Смоляков, О. (2018). Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання, 2, 24–31. Режим доступу: https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/texel/article/view/12
Беседiн Б.Б., Кириченко А.М. Комп’ютерне тестування, як метод контролю якості знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2020. Випуск 10. С. 111–115.
Беседін Б. Б., Миронов А.Г. Особливості використання тестового контролю в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Випуск 14. С. 76-83. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311402
Беседін Б.Б., Слюсар В.І. Методика проведення контролю знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2016. Випуск 6. С. 156-159.
Буханевич Н.В. Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи/ Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України", 20-22 вересня 2007 р., м. Ялта. – Зб. статей: Ч.2. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – 232 с. С. 8-11.
Пащенко, Т. М. (2021). Ефективність оцінки різних форм контролю знань студентів будівельних коледжів. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХV звітної Всеукраїнської науковопрактичної конференції, Київ, 247-250.
Янченко О.І. Форми і методи контролю знань в умовах сучасних навчальних технологій : методична розробка. Кривий Ріг, 2008. 29 с.