СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ ТА ЇХ ГРАФІКІВ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338344Ключові слова:
функція, методика, інформаційно-комунікаційні технології, урок систематизації та узагальнення знаньАнотація
У статті описуються методологічні основи та рекомендації для проведення уроків узагальнення та систематизації знань під час вивченні змістовної лінії «Функції, їх властивості та графіки» у старшій школі. Аналізуються можливості використання на уроках сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Наводяться приклади завдань з курсу алгебри та початків аналізу старших класів та методика їх розв’язання.
Посилання
Волощук І. А., Шпонька Р. Ю. Використання ІКТ на уроках математики як засіб розвитку просторової уяви учнів. Педагогічне Криворіжжя: педагогічний альманах : зб. наук.-метод. праць. вип. 3, 2017. С. 46-48.
Матеріали ІХ міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2021), м. Черкаси, 9–10 квітня 2021 р. Черкаси : Вид. : ФОП Гордієнко Є. І., 2021. 192 с.
Беседін Б.Б, Шульгіна А.О. Узагальнення і систематизація знань учнів 7-9 класів з теми «Функції та їх графіки». Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. –2022. – Випуск 12. – С. 89 – 94.
Беседін Б.Б., Щенсневич Ю.Ю. Систематизація знань учнів при вивченні рівнянь та нерівностей Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2016. Випуск 6. С. 160–163.
Беседін Б.Б., Пономарьова А.О. Узагальнення та систематизація знань при вивченні алгебри 7-9 класів. Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2013. Випуск 3. С. 140-144.
Беседiн Б., Смоляков О. Навчальні технології XXI століття: «STEM- ОСВІТА». Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І. Сипченка] – № 1 (87) 2018. – Слов'янськ: ДДПУ, 2018, С.76-84.