ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338345

Ключові слова:

штучний інтелект, домашні завдання, академічна доброчесність, навчальний процес

Анотація

У статті досліджується використання штучного інтелекту для підготовки домашніх завдань в умовах дистанційної освіти. Застосування чат-ботів Сhatgpt, DeepSeek. Наводиться приклад використання чат-боту Сhatgpt для створення домашнього завдання для учнів 6 класу з теми «Дії над дробами». 

Біографії авторів

Борис Беседін, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Євгеній Омел’яненко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувач першого (бакалаврського) РВО за ОП «Середня освіта (Математика)»

Посилання

Беседiн Б.Б., Басанець А.С. Застосування інформаційних технологій на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2019. Випуск 9. С. 133–136

Беседiн Б., Вагнер Г., Смоляков О. Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання. №2. 2018. С.27- 31. Режим доступу: http://ddpu.edu.ua/texel/

Беседiн Б.Б. Використання інструментів штучного інтелекту для формування дослідницької компетентності учнів під час вивченні математики та фізики. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка». 2025 № 1(42) С. 506-520

Беседiн Б.Б., Кириченко А.М. Комп’ютерне тестування, як метод контролю якості знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2020. Випуск 10. С. 111–115

Мар’єнко М. В. (2024). Добір сервісів штучного інтелекту для використання у навчанні природничо-математичних предметів у закладах загальної середньої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (214), 256-261

Певень К.О, Хміль Н. А., Макогончук Н.В Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія«Медицина») № 11(29) 2023 С.306-314.

Cпівак Л.І, Шмигер Г.П. Педагогічні аспекти використання штучного інтелекту в школі. Збірник тез Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. С.247- 249.

Трач Ю. В. ChatGPT в освіті та науці: переваги, ризики та можливості для вдосконалення //Інформаційні технології та цифрова економіка: матеріали V. – 2024. – С. 171.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-02

Як цитувати

Беседін, Б., & Омел’яненко, Є. (2025). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (15), 070–076. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338345