ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338345Ключові слова:
штучний інтелект, домашні завдання, академічна доброчесність, навчальний процесАнотація
У статті досліджується використання штучного інтелекту для підготовки домашніх завдань в умовах дистанційної освіти. Застосування чат-ботів Сhatgpt, DeepSeek. Наводиться приклад використання чат-боту Сhatgpt для створення домашнього завдання для учнів 6 класу з теми «Дії над дробами».
Посилання
Беседiн Б.Б., Басанець А.С. Застосування інформаційних технологій на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2019. Випуск 9. С. 133–136
Беседiн Б., Вагнер Г., Смоляков О. Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання. №2. 2018. С.27- 31. Режим доступу: http://ddpu.edu.ua/texel/
Беседiн Б.Б. Використання інструментів штучного інтелекту для формування дослідницької компетентності учнів під час вивченні математики та фізики. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка». 2025 № 1(42) С. 506-520
Беседiн Б.Б., Кириченко А.М. Комп’ютерне тестування, як метод контролю якості знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2020. Випуск 10. С. 111–115
Мар’єнко М. В. (2024). Добір сервісів штучного інтелекту для використання у навчанні природничо-математичних предметів у закладах загальної середньої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (214), 256-261
Певень К.О, Хміль Н. А., Макогончук Н.В Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія«Медицина») № 11(29) 2023 С.306-314.
Cпівак Л.І, Шмигер Г.П. Педагогічні аспекти використання штучного інтелекту в школі. Збірник тез Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. С.247- 249.
Трач Ю. В. ChatGPT в освіті та науці: переваги, ризики та можливості для вдосконалення //Інформаційні технології та цифрова економіка: матеріали V. – 2024. – С. 171.