ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338346

Ключові слова:

математична компетентність, мобільні технології, застосунки, інтерактивність, цифрова освіта, навчання, мотивація

Анотація

Стаття присвячена використанню мобільних технологій у навчанні математики як ефективного інструменту для формування математичних компетентностей учнів. Проаналізовано можливості мобільних застосунків, інтерактивних платформ та онлайн- сервісів у процесі вивчення математики, їхній вплив на мотивацію та пізнавальну активність школярів. Наведено приклади завдань, реалізованих за допомогою мобільних пристроїв, та охарактеризовано форми організації навчання із застосуванням цифрових засобів. Дослідження ґрунтується на поєднанні теоретичного аналізу й практичного досвіду.

Біографії авторів

Єлизавета Грошева, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувачка другого (магістерського) РВО за ОП «Середня освіта (Математика)»

Тетяна Турка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фіз.-мат. наук, доцент

Посилання

Біляй, І. М. Застосування мобільних технологій на уроках математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, вип. 20 (27), Травень 2019, с. 95-101, doi:10.31392/NPUnc. series2.2018.20(27).16.

Заїка А. В. Використання Google Forms у підготовці студентів майбутніх вчителів. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ* плюс-2021» Форум молодих дослідників. 2021. С. 47.

Паєта І. Інтерактивні технології – необхідна складова сучасної освіти при створенні тестів. Вісник студентського наукового товариства [електронне видання]: збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів / за заг. Ред. О. В. Мельничука. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. Вип. 24. С. 35-38.

Стьопкін, А., Турка, Т., Судаков, Д., & Галєєва, І. (2024). Онлайн- сервіси в роботі вчителів закладів загальної середньої освіти. Технології електронного навчання, 8, 3–14. https://doi.org/10.31865/2709-840082024316929

Турка, Т., & Вертипорох, Т. (2023). Використання інформаційно- комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики. Технології електронного навчання, 7, 48–53. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-02

Як цитувати

Грошева, Є., & Турка, Т. (2025). ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (15), 077–083. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338346