МАТЕМАТИЧНИЙ ГУРТОК ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ У ВИВЧЕННІ ІРРАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338353Ключові слова:
математичний гурток, ірраціональні рівняння, ірраціональні нерівності, національний мультипредметний тест, зовнішнє незалежне оцінювання, математичні компетентності, практичні рекомендаціїАнотація
У статті обґрунтовано доцільність створення математичного гуртка як форми позакласної роботи для поглибленого вивчення ірраціональних рівнянь та нерівностей, підвищення рівня математичної підготовки учнів та результативності складання національного мультипредметного тесту та зовнішнього незалежного оцінювання. Викладено основні принципи, на яких базується робота гуртка, представлено структуру типового гуртка, що відповідає дидактичним принципам, розвиває ключові математичні компетентності та сприяє глибокому розумінню змісту ірраціональних рівнянь та нерівностей. Запропоновано практичні рекомендації для успішного функціонування математичного гуртка в закладі загальної середньої освіти.
Посилання
Лаптєв В. В. Формування математичної компетентності учнів в умовах підготовки до ЗНО. Математика в школі. 2022. №4. С 12-18.
Офіційний звіт про проведення НМТ у 2023 році. Український центр оцінювання якості освіти. URL: https://testportal.gov.ua/ofzvit/ (дата звернення 01.05.2025).
Офіційний звіт про проведення НМТ у 2024 році. Український центр оцінювання якості освіти. URL: https://testportal.gov.ua/ofzvit/ (дата звернення 01.05.2025).
Офіційний сайт Українського центру оцінювання якості освіти. URL: https://testportal.gov/ua (дата звернення 01.05.2025).
Чаклун О. П. Методика викладання математики у школі: теорія і практика. Київ : Педагогічна думка, 2019. 320 с.