ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РІВНЯНЬ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338367Ключові слова:
математична компетентність, рівняння, мислення, розв’язування, формування, логіка, інтелектАнотація
Стаття присвячена використанню форм і методів розв’язання рівнянь для формування математичних компетентностей учнів у навчальному процесі. Розглянуто методи і умови навчання розв’язкам рівнянь, наведено приклади завдань для формування компонентів математичних компетентностей. Дослідження проводилось з використанням теоретичних та практичних методів. Стаття написана з досвіду роботи.
Посилання
Gardner, H. Intelligences Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. [Text]/ H. Gardner. – Basic Books, 1999 – 292p.
Вікіпедія. Математична модель. URL: https://uk.wikipedia.org
Віхрова О., Білоусова Г. Шляхи вдосконалення технологій навчання математики. «Навчання розв’язуванню логічних задач на уроках математики». DSpace. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7173/Vikhrov%D0%B0.pdf?
Овчарук О.В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти. – Київ, 2023. URL: https://lib.iitta.gov.ua
Овчарук О.В. Теорія і практика шкільної освіти для демократичного громадянства в країнах – членах Ради Європи: монографія. – Київ: ПП «Видавництво «Фенікс», 2021. – 400 с.URL: https://lib.iitta.gov.ua
Прихожай О.П. Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики. – Суми. URL: https://naurok.com.ua
Ріжняк Р., Кушнір Г., Кушнір Р. Використання евристичних алгоритмів та модельних перетворень у процесі розв’язування текстових математичних задач. Математика в школі. 2009. № 1-2.
Тронза І.О. Формування та розвиток ключових компетентностей учнів на уроках математики: методична розробка. – Маріуполь, 2019. – 45 с.
Український центр оцінювання якості освіти. Математичні компетентності. URL: https://testportal.gov.ua