ОНЛАЙН-СИМУЛЯЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ: ЕВОЛЮЦІЯ ПІДХОДІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338422Ключові слова:
онлайн-симуляції, викладання фізики, інтерактивне навчання, навички здобувачів освітиАнотація
Стаття розкриває можливості та перспективи використання онлайн-симуляцій у викладанні фізики. Розглянуто сильні та слабкі сторони симуляцій, умови їх ефективної інтеграції у навчальні програми.
Посилання
Banda, H.J., Nzabahimana, J. The Impact of Physics Education Technology (PhET) Interactive Simulation-Based Learning on Motivation and Academic Achievement Among Malawian Physics Students. J Sci Educ Technol 32, 127–141 (2023). https://doi.org/10.1007/s10956-022-10010-3
Ben Boumediane, M., Azzi, O., Janati-Idrissi, R. Enhancing Physics Education: The Impact of Computer Simulators on Student Performance and Conceptual Understanding. Conhecimento & Diversidade 17, 608 – 629 (2025). https://doi.org/10.18316/rcd.v17i45.12486
Dy, A. U., Lagura, J. C., & Baluyos, G. R. (2024). Using PhET Interactive Simulations to Improve the Learners’ Performance in Science. EduLine: Journal of Education and Learning Innovation, 4(4), 520-530. https://doi.org/10.35877/454RI.eduline2981
V Ye Velychko et al 2024 J. Phys.: Conf. Ser. 2871 012014 https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/2871/1/012014/pdf
ФЕДЧИШИН, О., МОХУН, С., & ЧОПИК, П. (2022). МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ PHET-СИМУЛЯЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ . Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(1), 16–24. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.2