ОНЛАЙН-СИМУЛЯЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ: ЕВОЛЮЦІЯ ПІДХОДІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вадим Кайдан ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА», Україна https://orcid.org/0000-0003-2008-3539
  • Юрій Щенсневич Слов’янський фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут», Україна https://orcid.org/0009-0007-0300-2000

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338422

Ключові слова:

онлайн-симуляції, викладання фізики, інтерактивне навчання, навички здобувачів освіти

Анотація

Стаття розкриває можливості та перспективи використання онлайн-симуляцій у викладанні фізики. Розглянуто сильні та слабкі сторони симуляцій, умови їх ефективної інтеграції у навчальні програми.

Біографії авторів

Вадим Кайдан, ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА»

викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»

Юрій Щенсневич, Слов’янський фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут»

викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»

Посилання

Banda, H.J., Nzabahimana, J. The Impact of Physics Education Technology (PhET) Interactive Simulation-Based Learning on Motivation and Academic Achievement Among Malawian Physics Students. J Sci Educ Technol 32, 127–141 (2023). https://doi.org/10.1007/s10956-022-10010-3

Ben Boumediane, M., Azzi, O., Janati-Idrissi, R. Enhancing Physics Education: The Impact of Computer Simulators on Student Performance and Conceptual Understanding. Conhecimento & Diversidade 17, 608 – 629 (2025). https://doi.org/10.18316/rcd.v17i45.12486

Dy, A. U., Lagura, J. C., & Baluyos, G. R. (2024). Using PhET Interactive Simulations to Improve the Learners’ Performance in Science. EduLine: Journal of Education and Learning Innovation, 4(4), 520-530. https://doi.org/10.35877/454RI.eduline2981

V Ye Velychko et al 2024 J. Phys.: Conf. Ser. 2871 012014 https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/2871/1/012014/pdf

ФЕДЧИШИН, О., МОХУН, С., & ЧОПИК, П. (2022). МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ PHET-СИМУЛЯЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ . Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(1), 16–24. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.2

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-02

Як цитувати

Кайдан, В., & Щенсневич, Ю. (2025). ОНЛАЙН-СИМУЛЯЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ: ЕВОЛЮЦІЯ ПІДХОДІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (15), 164–168. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079152025338422