ФОРМУВАННЯ IКТ-КОМПЕТЕНТНОСТI МАЙБУТНIХ УЧИТЕЛIВ У РАЗI ЗРОСТАННЯ БIОЛОГIЧНИХ ЗАГРОЗ

Автор(и)

  • Олена Федоренко
  • Владислав Величко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079102020207130

Ключові слова:

IКТ-компетентнiсть, професiйна пiдготовка, майбутнi вчителi, зростання бiологiчних загроз

Анотація

Стрiмкий перехiд до дистанцiйної форми навчання актуалiзував питання готовностi суб’єктiв освiтнього процесу до застосування iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй. Вiдсутнiсть вiдкритих електронних освiтнiх ресурсiв необхiдної якостi може бути подоланою при високому рiвнi сформованостi IКТ-компетентностi вчителiв-предметникiв, саме вони в стислий термiн здатнi створити необхiднi компоненти електронного навчання. Формування IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв виконується пiд час їх професiйної пiдготовки, саме високий рiвень сформованостi IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв є складовою професiйної компетентностi та є тим необхiдним компонентом, що дозволить долати перешкоди пiд час органiзацiї освiтньої дiяльностi i пiд обмежень, що викликанi бiологiчними загрозами.

Посилання

Semerikov, S., Chukharev, S., at al. (2020) Our sustainable coronavirus future, E3S Web Conf. Volume 166, https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016600001

Di Marco, M., Baker, M. L., Daszak, P., De Barro, P., Eskew, E. A., Godde, C. M., ... & Karesh, W. B. (2020). Opinion: Sustainable development must account for pandemic risk. Proceedings of the National Academy of Sciences, 117(8), 3888-3892. https://doi.org/10.1073/pnas.2001655117

Овчарук, О. В. (2020). Ставлення вчителiв до використання IКТ у практичнiй роботi та у створеннi цифрового середовища навчання. Збiрник матерiалiв Всеукраїнського науково-практичного семiнару (5 березня 2020 р., м. Київ), http://lib.iitta.gov.ua/720023/

Воротникова, I. (2019). Умови формування цифрової компетентностi вчителя у пiслядипломнiй освiтi. Вiдкрите освiтнє е-середовище сучасного унiверситету, (6), 101-118.

Зимняя, И. А. (2005) Общая культура и социально-профессиональная компетентность человека. Высшее образование сегодня. (11).

Професiйна освiта: словник : [навч. посiб. ; укл. С. У. Гончаренко та iн.]; за ред. Н. Г. Ничкало. – K. : Вища школа, 2000. – 380 с.

Digital Competence Framework for Educators (DigCompEdu). The European Commission’s science and knowledge service. URL: https://ec.europa.eu/jrc/en/digcompedu

Величко, В. Е. (2017). Формирование икт-компетентности будущих учителей математики, физики и информатики средствами свободного программного обеспечения. Веснiк Магiлёўскага дзяржаўнага ўнiверсiтэта iмя АА Куляшова. Серыя C. Псiхолага-педагагiчныя навукi: педагогiка, псiхалогiя, методыка, (1), 70-73.

Величко, В. Є. (2016). Умови формування IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв математики як складової професiйної компетентностi. Професiйна освiта: проблеми i перспективи, (11), 92-97.

Величко, В. Е. (2015). Свободное программное обеспечение как один из необходимых компонентов формирования ИКТ-компетентности. Развитие современного образования: теория, методика и практика, (1), 165-167.

Федоренко, О., Величко, К. (2018). IКТ як невiд’ємна складова самоосвiтньої дiяльностi вчителя. Cherkasy University Bulletin: Pedagogical Sciences, (9).

COVID-19 Response, URL: https://www.coe.int/en/web/education/covid-19

Спiрiн, О. М. (2013) Методична система базової пiдготовки вчителя iнформатики за кредитно-модульною технологiєю: монографiя. Житомир: Вид-во ЖДУ iм. I. Франка, 182 с.

##submission.downloads##