ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТIВ STEM-ОСВIТИ ЯК ЗАСIБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
IНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234842Ключові слова:
STEM-освiта, ключовi компетентностi, iнтеграцiйнi зв’язки, проектне навчанняАнотація
Дана стаття вiдображає зразок випускника сучасного закладу загальної середньої освiти. Визначенi перспективи та переваги STEM-освiти в процесi навчання учнiв середньої та старшої ланки. Продемонстровано переваги iнтеграцiї дисциплiн природничо-математичного циклу. На прикладi STEM-проекту показано формування ключових компетентностей активного громадянина.
Посилання
Ключовi новацiї в освiтi. Новий закон України «Про освiту»: сайт. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna serednya/BOOKLETTE_INFO-ZAKON-2018_PRESS.pdf
Освiта на основi життєвих навичок: сайт. URL: http://dlse.multycourse.com.ua/ua/page/15/53
Методичнi рекомендацiї щодо розвитку STEM-освiти у закладах загальної середньої та позашкiльної освiти у 2019/2020 навчальному роцi. Лист IМЗО № 22.1/10-2876 вiд 22.08.19 року: сайт. URL: http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/65463/