ФОРМУВАННЯ АЛГОРИТМIЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТI МАЙБУТНIХ УЧИТЕЛIВ ЗАСОБАМИ ВIЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ

IНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234845

Ключові слова:

алгоритмiчна компетентнiсть, вiзуальне програмування, пiдготовка майбутнiх учителiв iнформатики

Анотація

У дослiдженнi висвiтлюється питання формування алгоритмiчної компетентностi майбутнiх учителiв iнформатики. Розглянутi можливостi засобiв вiзуального програмування та їх зв’язок з STEM-освiтою. через застосування засобiв вiзуального програмування. Запропонованi етапи пiдготовки майбутнiх учителiв до застосування засобiв вiзуального програмування.

Біографії авторів

Владислав Величко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

канд. фiз-мат наук, доктор пед. наук, професор

Ольга Вiнниченко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студентка 1 курсу магiстратури фiзико-математичного факультету

Кирило Попов, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студент 1 курсу магiстратури фiзико-математичного факультету

Олександр Чернишов, Слов’янська загальноосвiтня школа I-III ступенiв №12

заступник директора, вчитель iнформатики вищої категорiї

Посилання

Сiкора Я. Б. (2008). Змiст та структура поняття професiйна компетентнiсть вчителя iнформатики. Психолого-педагогiчнi основи гуманiзацiї навчально-виховного процесу в школi та ВНЗ: зб. наук. праць, 148-156.

Величко В. Є. Використання технологiї вiзуального програмування в унiверситетськiй освiтi засобами вiльного програмного забезпечення. Вiсник Житомирського державного унiверситету iменi Iвана Франка 4 (2014):51-55.

Величко В., Федоренко О. Вивчення програмування засобами мов вiзуального програмування. Технологiї електронного навчання, Випуск 3, (2019), с. 26-32, https://texel.ddpu.edu.ua

Величко В. Вiдкритi системи пiдтримки процесу фахової пiдготовки майбутнiх учителiв математики, фiзики та iнформатики. Технологiї електронного навчання. Випуск 2, (2018), с. 20-26. https://texel.ddpu.edu.ua

Величко В.Є., Федоренко О.Г. Пiдготовка майбутнiх учителiв iнформатики у вiдповiдностi до свiтових стандартiв, Збiрник наукових праць фiзико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8, (2018), с. 83-88. https://ddpu.edu.ua/fizmatzbirnyk/begin.htm

Толстова Н.С. Системология языков и методологий программирования. Теория и практика профессионального образования: педагогический поиск : сборник научных трудов / под ред. Г. Д. Бухаровой. Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2003. Вып. 3, Ч. 2. С. 52-59.

Яценко О.I.,Чумак Л.М. Критерiї добору середовища навчання програмування для формування IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв початкової школи. Iнформацiйнi технологiї i засоби навчання 78.4 (2020): 219-236.

Rahaman M.M., Mahfuj E., Haque Md.M., Shekdar R., Islam Kh.Z., Educational Robot for Learning Programming through Blockly based Mobile Application, Journalof Technological Science & Engineering (JTSE) U.S. ISSN 2693-1389 Vol. 1, No. 2, 2020, DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.4011578

Pasternak, E., Fenichel, R., & Marshall, A.N. (2017). Tips for creating a block language with blockly. 2017 IEEE Blocks and Beyond Workshop (B&B), 21-24., DOI:10.1109/BLOCKS.2017.8120404

C. Alves N., von Wangenheim Ch.G., Hauck J. C. R. Teaching Programming to Novices: A Large-scale Analysis of App Inventor Projects, 2020 XV Conferencia Latin American Conference on Learning Objects and Technology (LACLO), DOI: 10.1109/LACLO50806.2020.9381172

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-30