ВИКОРИСТАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБIТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВIТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234851Ключові слова:
шкiльний курс математики, прикладна спрямованiсть, практична роботаАнотація
Важлива умова вдосконалення викладання математики — посилення її практичної спрямованостi. Одним iз шляхiв вирiшення цього питання є формування в учнiв практичних умiнь та навичок. У статтi розглядаються питання вдосконалення викладання математики шляхом впровадження в роботу практичних робiт. Висвiтлюються рiзнi форми i методи проведення таких робiт на уроках математики.
Посилання
Бевз Г.П. Методи навчання математики. Х.: Видавнича група «Основа», 2003.
Васильєва Д.В. Математика. 6 клас: Розробки урокiв та методичнi рекомендацiї. К.: Видавничий дiм «Освiта», 2017.
Козловська О. Прикладна спрямованiсть шкiльного курсу математики. Математика. 2008. № 3.
Король Я.А. Формування практичних умiнь i навичок на уроках математики. Тернопiль: «Навчальна книга – Богдан», 2000. 136 с.
Пометун О.I., Пироженко Л.В. Сучасний урок: Iнтерактивнi технологiї навчання. К.: «Видавництво А.С.К.», 2004.
Розов Н. X., Савiн А. П. Лабораторнi роботи з геометрiї? Так! Математика в школi. 1994. № 6.