ФIЗИКА Й МИСТЕЦТВО
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФIЗИКИ ТА АСТРОНОМIЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВIТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234886Ключові слова:
мистецтво, мiжпредметнi зв’язки, iнтегроване навчання, метод наукової фотографiї, рентгенографiяАнотація
Iдея iнтегрованого навчання передбачає досягнення мети якiсної освiти, тобто освiти конкурентно-спроможної, яка здатна забезпечити кожнiй людинi самостiйно досягти тiєї чи iншої мети, творчо самостверджуватися у рiзних соцiальних сферах. У данiй статтi пропонується показати взаємозв’язок мiж фiзикою й мистецтвом; поглибити знання учнiв про фiзичнi явища й закони; пояснити, яким чином використовують досягнення фiзики у створеннi та збереженнi об’єктiв мистецтва. Автори надають матерiал з даної теми, у якому використовуються нетрадицiйнi методичнi прийоми, що допомагають осмисленому та усвiдомленому застосуваннi знань. Цей матерiал можна застосовувати при проведеннi урокiв в 11-х класах, а також при розширеннi знань з даної темi на факультативних та позакласних заняттях.
Посилання
Арцишевська М. Суспiльствознавча картина свiту як теоретична основа iнтеграцiї змiсту шкiльної освiти // Шлях освiти. – 2000. – №3. – С. 16–20.
Гончаренко С., Мальований Ю. Iнтегроване навчання: за i проти // Освiта. — 1994. — 16 лютого.
Елагина В.С. Профессиограмма деятельности учителей естественнонаучных дисциплин по реализации межпредметных связей в обучении школьников // Наука и школа. — 2002. — №2. — С. 24–30.
Iванчук М.Г. Iнтегроване навчання: сутнiсть та виховний потенцiал. (Виховання особистостi молодшого школяра в умовах iнтегрованого пiдходу до навчання). — Чернiвцi: Рута, 2004. — 359 с.
Ворожейкiна О.М. Сто цiкавих iдей для проведення уроку. — Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 287 с.
Мельник Н.П. Iнтеграцiя навчального процесу як сучасна освiтня технологiя // Завуч. — 2010. — №22. — С. 11–14.