МОТИВАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ
ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295357Ключові слова:
гейміфікація, мотивація, інформатика, освітній процес, загальна середня освітаАнотація
Стаття присвячена засобам залучення учнів до освітнього процесу, підвищенню мотивації до навчання та досягнення кращих результатів, шляхом впровадження гейміфікації на уроках інформатики у закладі загальної середньої освіти. Виокремлено головні кроки, що можуть допомогти процесу впровадження гейміфікації в освітній процес.
Посилання
Dicheva D., Dichev C., Agre G., & Angelova G.. Gamification in education: A systematic mapping study. Journal of Educational Technology & Society. 18(3), 2015. Р.75-88.
Mimi Ito (2016) [Електронний ресурс] URL: https://cutt.ly/Ywx4JlLq
Velychko V., Kaidan N., Fedorenko E., Soloviev V. Gamification in the process of studying logical operators on the Minecraft EDU platform. Proceedings of the 4rd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2021). Kryvyi Rih, 2021. P.107-118. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2898/paper05.pdf
Бугаєва В.Ю. Гейміфікація як спосіб формування активної професійної поведінки майбутніх фахівців ІТ галузі /В.Ю. Бугаєва // Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. Харків, 2017. Вип. 56. С. 129–135.
Топ 10 прикладів гейміфікації (перетворення у гру) в освіті, які змінять наше майбутнє [Електронний ресурс] // Освіта Нова. Україна, 2018. – URL: https://cutt.ly/kwx4Ktsb