ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ STEAM ОСВІТИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295359Ключові слова:
STEM-освіта, проєкт, проєктна діяльність, старша школаАнотація
Статтю присвячено полідисциплінарному підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін – STEAM-освіті, впровадження якої, на даний момент, є однією з актуальних проблем в системі освіти Україні. Увагу зосереджено на проєктному методі – одному з найбільш перспективних засобів реалізації STEAM-освіти у сучасній школі. Зокрема, висвітлено практичні питання реалізації STEAM-освіти у старшій школі, на прикладі STEAM-проєкту «Козацькі клейноди – святині українського народу». Виокремлено основні значущі елементи проєкту та описано етапи його реалізації.
Посилання
STEM-освіта. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/
Андрієвська В.М. Проект як засіб реалізації STEAM-освіти у початковій школі / В. М. Андрієвська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 2, 2017. С. 11-14. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_3
Концепція «Нова українська школа». Інформаційний збірник МОН України. 2016. URL: http://mоn.gоv.uа
Накази МОН України. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/normativnopravove-zabezpechennya/nakazi-monukrayini/
Пікалова В.В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє Е-середовище сучасного університету», вип. 9, Листопад 2020. С. 95-103, doi:10.28925/2414-0325.2020.9.8.