ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295365

Ключові слова:

електронне навчання, вивчення інформатики, тестування

Анотація

Статтю присвячено проблемі організації проведення поточного та підсумкового контролю під час викладання інформатики. Електронне навчання, що займає все більш активну позицію в навчальному процесі, потребує нових підходів не лише в організації подання навчального матеріалу а й у частині визначення рівня оволодіння навчальним матеріалом, сформованих навичок їх використання. Не має принципової різниці у тому, яку форму організації використовують у навчальному процесі – дистанційну, змішану чи очну; використання електронного навчання повинно мати у своєму арсеналі механізми та засоби визначення рівня сформованих компетентностей.

Посилання

Величко В., Глазова В., Кайдан Н., Федоренко О. Стан та перспективи електронного навчання в університетській освіті. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 15. Слов’янськ, 2021. С. 47-61. https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242937

Сисоєва С.О., Осадча К.П. Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання, 70 (2). 2019. с. 271-284. https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2907

Кремень В.Г., Биков В.Ю., Ляшенко О.І. та ін. Науково-методичне забезпечення цифровізації освіти України: стан, проблеми, перспективи, Вісник НАПН України, 2022, 4(2), https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4223

Глазова В. Підготовка майбутніх учителів інформатики до роботи в умовах режиму дистанційного навчання. Технології електронного навчання, 5, 2021, с. 3-7. https://doi.org/10.31865/2709-840052021246128

Кухаренко В.М., Бондаренко В.В. Екстрене дистанційне навчання в Україні : монографія / за ред. В. М. Кухаренка, В. В. Бондаренка. Харків, 2020. 409 с.

Widyaningsih S. W., Yusuf I., Prasetyo Z. K., Istiyono E. The development of the HOTS test of physics based on modern test theory: Question Modeling through e-learning of moodle LMS. International Journal of Instruction, 14(4), 2021, 51-68. https://doi.org/10.29333/iji.2021.1444a

Москаленко В.В. Особливості когнітивного компоненту творчого мислення в процесі розв’язання суб’єктом надситуативної проблемності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені ГС Костюка НАПН України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29