ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295395Ключові слова:
наочні посібники, математична освіта, стратегії навчання, залучення учнів, концептуальне розумінняАнотація
Стаття присвячена дослідженню переваги та недоліки використання наочних засобів у навчанні математики, категорії наочних посібників, які можна використовувати. Візуальні посібники, такі як діаграми, графіки та маніпуляції, вже давно визнані цінними інструментами для покращення розуміння учнями математичних понять і залучення до них. У статті також надаються рекомендації для педагогів, які прагнуть покращити свою навчальну практику
Посилання
Виготський Л. С. Розум у суспільстві: Розвиток вищих психічних процесів / Л. С. Виготський. – Кембридж: Видавництво Гарвардського університету, 1978. – 176 с.
Гнедко Н. М. Методика використання засобів віртуальної наочності у навчальному процесі : навч.-метод. посіб. / Наталя Гнедко, Ігор Войтович. – Рівне : О. Зень [вид.], – 2014. – №303. – С. 3.
Беседiн Б.Б., Смоляков О.В. Використання наочностi на уроках математики. Збiрник наукових праць фiзико-математичного факультету ДДПУ. 2017. №7. С. 103–109.
Акарсу, Р. (2017). Вплив навчальних матеріалів на успішність з математики учнів. / Р. Акарсу // Універсальний журнал освітніх досліджень. – 2017. – №5(4). – С. 590–600.
Банністер, Н. А. Допомога учням з різним рівнем знань математики за допомогою використання маніпуляторів: Огляд. /Гіффорд, С., Маклеллан, Е. // Канадський журнал природничо-математичної та технологічної освіти. –2016. – №16. – С. 391–411.
Мойєр-Пакенхем П. Використання віртуальних маніпуляторів для навчання математики: Що ми знаємо? / P.Мойєр-Пакенхем // Дослідження та розробка освітніх технологій. – 2019. – №67(5). – С. 1115–1137.