ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295397Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, цифрові інструменти, самостійна робота, учні, дистанційне навчанняАнотація
Стаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій під час організації самостійної роботи, виокремленню деяких форм самостійної роботи. Розглядаються цифрові інструменти, які зручно використовувати для організації різних форм самостійної роботи учнів. Результати статті отримані з досвіду викладання в школі.
Посилання
Бугра А.В., Коновал О.А. Методика самостійної роботи студентів: навчально-методичний посібник. Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. 124 с. (7-12). Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/hdpcn;
Буряк В. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра: Рідна школа. 2001. № 9. С. 49 – 52. Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/hdpcs
Деркач Ю. О. Рекомендації щодо організації самостійної роботи учнів в умовах дистанційного навчання. Концепції, реалії та нові стратегії у сфері викладання історико-правознавчих дисциплін: матеріали Всеукраїнська наук.-практ. конф., м. Луцьк, 10 черв. 2020 р. Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/hdpcx
Підласий І. П. Педагогіка початкової школи: підручник [Електронний ресурс] 2010. Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/hdpdg