СИМВОЛЬНО-ГРАФІЧНЕ ПОДАННЯ ФІЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295415Ключові слова:
навчальна дисципліна, рівень засвоєння, усвідомлення, математичний апарат, навчальний процес, послідовність, логічністьАнотація
У статті розглянуто проблему доцільності здійснення потужної математичної підготовки як фундаменту успішного набуття знань з природничих дисциплін, в тому числі фізики у закладах загальної середньої освіти. Наявність математичної бази має створювати абсолютний комфорт під час її практичного застосування при вивченні фізики. Математичні теми пропоновані освітніми програмами мають однозначно передувати їх застосуванню у фізиці або інших природничих науках.
Посилання
Intel Навчання для майбутнього. – К.: Видавнича група ВНV. – 2004. – 416 с.
Іваницький О. І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Запоріжжя: Прем'єр, 2001. – 266 с.
Лимарєва Ю. М., Коженцев А. А. Вибрані задачі геометричної оптики: збірка задач для самостійної роботи / Ю. М. Лимарєва, А. А. Коженцев – Слов’янськ, ДДПУ, 2019. – 67 с.
Лимарєва Ю. М., Мамонов В. В. Незвичайні задачі фізики: збірка задач / Ю. М. Лимарєва, В. В. Мамонов – Слов’янськ, ДДПУ, 2019. – 71 с.
Лимарєва Ю. М., Масич В. В., Єкімов Є. О. Графічне моделювання як важливий етап вирішення фізичної задачі / Ю. М. Лимарєва., В. В. Масич, Є. О. Єкімов / – Збiрник наукових праць фiзикоматематичного факультету ДДПУ. – Слов’янськ: ДДПУ, 2022. – Випуск № 12 – С. 120 – 126.
Лимарєва Ю. М., Плєшань Д. В. Графічні задачі з фізики: навчальний посібник / Ю. М. Лимарєва, Д. В. Плєшань – Слов’янськ, ДДПУ, 2019. – 138 с.
Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-методичний посібник / За ред. О. І. Пометун. – К.: Видавництво А.С.К., 2003. – 38 с.
Шаромова В., Дубас З. Нетрадиційні уроки з фізики. Ч.1. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. – 160 с.