ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295419Ключові слова:
STEM-освіта, STEM-проєкт, технічна симуляція, освітній процес, PhET, мета використанняАнотація
Стаття присвячена висвітленню застосування ідей щодо реалізації Концепції STEM-освіти під час викладання фізики в старшій школі, напрямлених на формування самостійності учнів, спроможності отримувати, аналізувати інформацію та приймати оптимальні рішення. Наведено приклади STEM-проєктів та доведено їх доцільність використання на уроках фізики в старшій школі.
Посилання
Закон України «Про загальну середню освіту» https://zakon.rada.gov.ua/go/651-14 (дата 27.05.2023)
Концепція «Нової Української Школи» https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainskashkola-compressed.pdf (дата 27.05.2023)
ДНУ Інститут Модернізації Освіти. STEM-освіта https://imzo.gov.ua/stem-osvita/ (дата 27.05.2023)
Коваленко О. STEM- освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США. /О.Коваленко, О.Сапрунова.//Рідна школа.-2016-№4-с.46-49.
Camilli, G., & Hira, R. (2019). Introduction to special issue—STEM workforce: STEM education and the post-scientific society. Journal of Science Education and Technology, 28(1), 1–8.
STEM-освіта як перспективна форма інноваційної освіти в Україні // Матеріали обласної науково-практичної інтернет-конференції. / Авторупорядник Ю. М. Зоря. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2018. – 117 с.