ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Юлія Лимарєва ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0002-5828-0231
  • Семен Лойко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна https://orcid.org/0009-0006-2094-8714
  • Сергій Іванов КЗ «Хрестищенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Святогірської міської ради Краматорського району Донецької області», Україна https://orcid.org/0009-0006-2044-8672

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295419

Ключові слова:

STEM-освіта, STEM-проєкт, технічна симуляція, освітній процес, PhET, мета використання

Анотація

Стаття присвячена висвітленню застосування ідей щодо реалізації Концепції STEM-освіти під час викладання фізики в старшій школі, напрямлених на формування самостійності учнів, спроможності отримувати, аналізувати інформацію та приймати оптимальні рішення. Наведено приклади STEM-проєктів та доведено їх доцільність використання на уроках фізики в старшій школі.

Посилання

Закон України «Про загальну середню освіту» https://zakon.rada.gov.ua/go/651-14 (дата 27.05.2023)

Концепція «Нової Української Школи» https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainskashkola-compressed.pdf (дата 27.05.2023)

ДНУ Інститут Модернізації Освіти. STEM-освіта https://imzo.gov.ua/stem-osvita/ (дата 27.05.2023)

Коваленко О. STEM- освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США. /О.Коваленко, О.Сапрунова.//Рідна школа.-2016-№4-с.46-49.

Camilli, G., & Hira, R. (2019). Introduction to special issue—STEM workforce: STEM education and the post-scientific society. Journal of Science Education and Technology, 28(1), 1–8.

STEM-освіта як перспективна форма інноваційної освіти в Україні // Матеріали обласної науково-практичної інтернет-конференції. / Авторупорядник Ю. М. Зоря. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2018. – 117 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29