ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Методика навчання математики в закладах загальної середньої та вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311402

Ключові слова:

тестовий контроль, урок математики, дистанційне навчання, дистанційний формат, школа

Анотація

У статті досліджується використання тестового контролю в умовах дистанційного навчання з використанням популярних сервісів «На Урок», Google Classroom та Google Форми. Аналізуються переваги та недоліки застосування тестів у дистанційному форматі. Наводиться приклад тесту для перевірки знань учнів 5 класу з теми «Розв’язування текстових задач на додавання та віднімання натуральних чисел».

Біографії авторів

Борис Беседін, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри МНМ та МНI

Андрій Миронов, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

фізико-математичний факультет, здобувач ступеня бакалавра

Посилання

Бартків О. С., Дурманенко Є. А. Тестовий контроль на заняттях із педагогіки. Visnik Zaporiz kogo naciohai nogo universitetu Pedagogicni nauki. 2021. Т. 1, №1. С. 40–45. URL: https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-1-1-06 (дата звернення: 07.05.2024).

Беседiн Б., Вагнер Г., Смоляков О. Організація дистанційного навчання в Google Classroom. Технології електронного навчання. №2. 2018. С.27-31.

Беседiн Б.Б., Кириченко А.М. Комп’ютерне тестування, як метод контролю якості знань учнів на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2020. Випуск 10. С. 111–115.

Бородкіна І. Л. Організація тестового контролю в системі дистанційної освіти. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2018. Вип. № 4 (38). С. 36–41.

Дорошенко Н. І. Тестовий контроль знань з дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» під час карантину в КППК імені Антона Макаренка. Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution. 2021. № 1. С. 128–130. URL: https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15844 (дата звернення: 07.05.2024).

Кожем’яченко О. М. Тестовий контроль знань учнів до розділу "Планета людей" 6 клас. Географія та економіка в рідній школі. 2017. № 3 (181). С. 17–22.

Косяк В. Особливості контролю успішності студентів в умовах дистанційного навчання. Молодий вчений. 2021. № 4 (92). С. 198–201. URL: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-4-92-41 (дата звернення: 07.05.2024).

Лучко О. Р. Тестовий контроль, як суб"єктивна складова оцінки знань студента у вищій медичній школі. Вісник проблем біології і медицини. 2020. Вип. 1 (155). С. 237–240.

Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки. 2015. Вип. 4 (45). С. 104–107.

Маторіна Н. Тестовий контроль як метод оцінювання навчальних досягнень студентів з історії зарубіжної літератури (на матеріалі творчості Бруно Шульца). Dydaktyka Polonistyczna. 2021. Т. 16, № 7. С. 266–279. URL: https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.20 (дата звернення: 07.05.2024).

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю. Медична освіта. 2020. № 4. С. 34–38. URL: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10606 (дата звернення: 07.05.2024).

Чернобай О., Каневський Р. Особливості методології тестового контролю з математики. InterConf. 2021. С. 76–81. URL: https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.09.2021.010 (дата звернення: 07.05.2024).

Яцура М. Удосконалення тестового контролю знань студентів з фізики. Освітній простір України. 2019. Т. 17. С. 102–106. URL: https://doi.org/10.15330/esu.1.102-106 (дата звернення: 07.05.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-14