ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311429

Ключові слова:

доповнена реальність, імерсивні технології, навчальний процес, методика навчання математики

Анотація

Стаття присвячена дослідженню використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти. Розглядаються переваги та можливості використання AR-технологій в навчальному процесі, особливо в контексті вивчення геометрії. Дослідження включає в себе аналіз впливу засобів доповненої реальності на залучення учнів до навчання, покращення їх розуміння геометричних концепцій та підвищення мотивації до вивчення предмету загалом. Результати представленого дослідження можуть бути корисними для вчителів, які цікавляться різноманітними інноваційними засобами для покращення навчального процесу.

Біографії авторів

Борис Беседін, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, кафедра МНМ та МНІ, доцент

Єлизавета Одінцова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

фізико-математичний факультет, здобувач ступеня магістр

Посилання

Schmalstieg, D., Systeme, I. Geometry Education with Augmented Reality. Technology. PhD dissertation. Univ.-Prof. Dipl.Ing. Dr. Dieter Schmalstieg. 2004. 179 p.

Беседiн Б., Одінцова Є., Сипчук Є. Доповнена реальність як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках математики. Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць / За загал. ред. професорки С.А. САЯПІНОЇ. Краматорськ: ЦТРІ «Друкарський дім», 2023. № 1 (103). С. 190–197

Беседiн Б.Б., Смоляков О.В. Використання наочності на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2017. Випуск 7. С.103–109.

Волошена В.В. Формування просторового мислення на уроках геометрії за допомогою технології доповненої реальності. 2022. С. 179-182.

Захарова Г. Б. Використання візуальних засобів навчання на уроках математики в початковій школі. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 9-10 червня 2022). Полтава, 2022. С. 77-80.

Тимчина В., Тимчина Н. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність. New pedagogical thought. 2020. Т. 101. № 1. С. 42–46.

Фоміна К.О. Застосування технології доповненої реальності у вивченні геометрії. Сучасні проблеми моделювання. 2020. 19. С. 163-178.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-14