МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311441Ключові слова:
Функція, графік функції, властивості функції, аналітичний вираз функції, способи задання функції, методи та форми подання функційАнотація
Стаття присвячена огляду сучасних методичних підходів до вивчення функцій в шкільному курсі математики. Розглядаються загальні поняття функції та її введення в середній школі, а також різні методи та форми, що використовуються вчителями для формування уявлень учнів про поняття функції, її властивості та графіки. Результати статті отримані з досвіду викладання в школі.
Посилання
Алгебра : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.С. Істер. – Київ : Генеза, 2015. 256 с.
Беседiн Б., Шульгіна А. Узагальнення і систематизація знань учнів 7-9 класів з теми «Функція та її графіки». Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2022. № 12. С. 89–94. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261535;
Оновлення навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 26 травня 2017 року № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»: Наказ МОН України від 07 червня 2017 р. № 804. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0804729-17#Text
Станжицький О.М., Собчук В.В., Кушніренко С.В., Курилко О.Б., Цань В.Б. Методичні вказівки та завдання для самостійної роботи з дисципліни «Методика навчання математики». Частина ІІІ «Функції в шкільному курсі математики» для студентів спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) механіко-математичного факультету, 2022. 224 c.
Черепащук О.О. Історичний розвиток поняття функції. Збірник наукових праць «Вісник НТУ «ХПІ». Серія «Історія науки і техніки», 2008. № 53, 159 - 168 с..