ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311451Ключові слова:
інноваційні технології, навчання математики, інтерактивне навчання, електронні освітні ресурсиАнотація
У статті досліджуються сучасні інноваційні технології, які використовуються для викладання математики в школах. Автори аналізують переваги та виклики, пов'язані з інтеграцією цих технологій у навчальний процес, наголошуючи на необхідності підготовки вчителів та адаптації електронних освітніх ресурсів. Висновки підкреслюють, що інноваційні технології створюють нові можливості для підвищення ефективності математичної освіти, роблячи її більш цікавою, динамічною та інклюзивною.
Посилання
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень, Київ: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Друшляк М.Г., Шамоня В.Г. Засоби формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. Фізико-математична освіта, 2021. Випуск5(31). с. 28-35. https://doi.org/10.31110/2413-1571-2021-031-5-005
Губар Д.Є. Методика створення і застосування інтерактивних засобів навчання студентів класичного університету аналітичної геометрії: Автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Черкаси, 2013
Гриб'юк О.О. Дидактична модель дослідницького навчання: віртуальна та доповнена реальність у школі в стилі експериментальної математики. Імерсивні технології в освіті : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, с.101-114.
Velychko, V.Ye., Fedorenko, E.G.; Kaidan, N.V. and Kaidan, V.P. (2023). The Use of Immersive Technology in the Study of Mathematical Logics in Secondary School. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET; ISBN 978-989-758-662-0, SciTePress, pages 326-337. https://doi.org/10.5220/0012064100003431
Ботузова Ю.В. Можливості використання імерсивних технологій у навчанні математики. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 212, 2024. c.14-19. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-212-14-19
Литвинова С.Г. Використання сервісу доповненої реальності Blippbuider учителями природничо-математичних предметів в освітній практиці. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», 1(52), 2023. с. 98–105. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.98-105
Литвинова С.Г. Готовність учнів закладів загальної середньої освіти до використання віртуальної реальності в освітньому процесі. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина», 4(9), 2022, с.218-230. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-218-230
Elena G. Fedorenko, Nataliia V. Kaidan, Vladyslav Ye. Velychko and Vladimir N. Soloviev Gamification in the process of studying logical operators on the Minecraft EDU platform, Proceedings of the 4rd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2021) Kryvyi Rih, Ukraine, May 11, 2021, P.107-118. Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2898/paper05.pdf
Кайдан Н., Тараненко Г. Мотивація освітнього процесу засобами гейміфікації, Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск, 13, с. 74-78, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295357
Глазова В.В. Використання диджитал-технологій під час уроків інформатики. Академічні візії, (29). 2024. https://doi.org/10.5281/zenodo.10794067
Величко В., Федоренко О., Кайдан Н., Стьопкін А., Топольник Я. Технології електронного навчання як сучасний засіб навчальної діяльності. Технології електронного навчання, 6, 2022. 3–11. https://doi.org/10.31865/2709-840062022270252
Федоренко О., Величко В., Кайдан Н., Топольник Я., Кайдан В., Зима Г. Технології електронного навчання в освітній діяльності. Технології електронного навчання, 7, 2023. 3–16. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292871