РЕАЛІЗАЦІЇ STEAM-ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311474Ключові слова:
STEAM-освіта, STEAM-проєкт, метод проєктів, навчально-виховний процесАнотація
У статті розглянуто проєктну діяльність, як засіб реалізації STEAM-освіти у навчально-виховному процесі в сучасній школі. Розглянуто та проаналізовано процес використання проєктної діяльності як засіб реалізації STEAM-освіти в сучасній школі. Наведено етапи та принципи реалізації STEAM-проєктів.
Посилання
Кузьменко О. С. Сутність та напрямки розвитку STEM-освіти. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Вип. 9 (ІІІ). Київ: НПУ, 2016. С. 188–190. URL: https://www.cuspu.edu.ua/images/downloadfiles/naukovizapysky/maket_9_III_1.pdf
Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017-2018 навчальний рік.(Лист ІЗМО № 21. 1/10-1470 від 13.07.17 року).
Про актуальність запровадження STEM-навчання в Україні. URL: https://elenakornienko.blogspot.com/2016/02/stem.html (дата звернення: 08.10.2021).
Постова К. STEM-проєкт – особливості планування і реалізації в освітньому процесі (на прикладі проєкту «Червона книга та природоохоронні території України» для п’ятикласників). Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки» : зб. наук. праць / ред. кол. : С. О. Довгий (голова), О. Є. Стрижак, О. В. Лісовий, І. М. Савченко та ін. К. : Національний центр «Мала академія наук України», 2019. Вип. 15. С. 56–64.