ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАТИКИ ДО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311515Ключові слова:
навчальний процес, релевантність, програмування, java, розв’язання задачАнотація
Стаття присвячена висвітленню користі зв’язку програмування та фізики для учнів. Обґрунтовано вибір початкового предмету та мови програмування для даної ідеї синергії предметів. В статі надано приклад теоретичного та практичного матеріалів для міжпредметного зв’язку – дві задачі різних тем та різного рівня складності, лістинг коду на мові програмування Java який обчислює дві надані задачі та теоретичний матеріал для розуміння і пояснення коду.
Посилання
Блох Дж. Java. Ефективне програмування. 3-тє вид. Діалектика, 2023. 464 с.
Бхаргава А. Грокаємо алгоритми. Ілюстрований посібник для програмістів і допитливих. ArtHuss, 2020. 280 с.
Кожухівський А. Атомна енергія | Тест з фізики – «На Урок». Освітній проект «На Урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua/test/atomna-energiya-2899742.html (дата звернення: 22.05.2024).
Левшенюк В. Я., Левшенюк Я. Ф., Трофімчук А. Б. Завдання для тематичного контролю. Фізика. 8 клас. Рівне : Прінт-Експрес, 2009. 64 с.
Мартін Р. Чиста архітектура: мистецтво розробки програмного забезпечення. Фабула, 2019. 416 с.