ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАТИКИ ДО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311515

Ключові слова:

навчальний процес, релевантність, програмування, java, розв’язання задач

Анотація

Стаття присвячена висвітленню користі зв’язку програмування та фізики для учнів. Обґрунтовано вибір початкового предмету та мови програмування для даної ідеї синергії предметів. В статі надано приклад теоретичного та практичного матеріалів для міжпредметного зв’язку – дві задачі різних тем та різного рівня складності, лістинг коду на мові програмування Java який обчислює дві надані задачі та теоретичний матеріал для розуміння і пояснення коду.

Біографії авторів

В’ячеслав Ворошилов, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

фізико-математичний факультет, здобувач ступеня магістр

Олександр Бєлошапка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Старший викладач

Посилання

Блох Дж. Java. Ефективне програмування. 3-тє вид. Діалектика, 2023. 464 с.

Бхаргава А. Грокаємо алгоритми. Ілюстрований посібник для програмістів і допитливих. ArtHuss, 2020. 280 с.

Кожухівський А. Атомна енергія | Тест з фізики – «На Урок». Освітній проект «На Урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua/test/atomna-energiya-2899742.html (дата звернення: 22.05.2024).

Левшенюк В. Я., Левшенюк Я. Ф., Трофімчук А. Б. Завдання для тематичного контролю. Фізика. 8 клас. Рівне : Прінт-Експрес, 2009. 64 с.

Мартін Р. Чиста архітектура: мистецтво розробки програмного забезпечення. Фабула, 2019. 416 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-14