ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СИМУЛЯЦІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311518Ключові слова:
освітній процес, фізика, лабораторна робота, засоби навчання, інтерактивні симуляції, комп'ютерні моделі, експериментАнотація
Стаття присвячена проблемі використання інтерактивних симуляцій на уроках фізики у старшій школі. Акцентовано увагу на тому, що вони не є підміною реального експерименту, а слугують лише допоміжним засобом формування експериментальних навичок учнів.
Посилання
Жук Ю. О., Соколюк О. М., Дементієвська Н.П., Слободяник О. В., Соколов П. К. Використання Інтернет технологій для дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики : посібник / за ред. Ю. О. Жука ; Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Київ: Атіка, 2014. 172 с.
Дементієвська Н. П. Використання інтернет–ресурсів для навчального експерименту з курсу фізики середньої школи. Інформаційні технології і засоби навчання : електронне наукове фахове видання «Інформаційні технології і засоби навчання». 2012. № 3 (29). URL: https://lib.iitta.gov.ua/639/1/dementievska_Phet.pdf (дата звернення 15.05.2024)
Віртуальна лабораторія PhET. Інтерактивні симуляції для природничих наук і математики. URL: https://phet.colorado.edu/uk/
Жук Ю. О., Величко С. П., Соколюк О. М., Соколова І. В., Соколов П. К. Експеримент на екрані комп’ютера: монографія / за ред. Ю. О. Жука. Київ: Педагогічна думка, 2012. 180 с.