ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ «IНФОРМАЦIЙНА БЕЗПЕКА» В ШКIЛЬНОМУ КУРСI IНФОРМАТИКИ
IНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234840Ключові слова:
iнформацiйна безпека, шкiльний курс iнформатикиАнотація
Статтю присвячено проблемi формування поняття «нформацiйна безпека» в шкiльному курсi iнформатики. Проаналiзовано навчальнi програми з iнформатики на предмет вивчення iнформацiйної безпеки. Запропоновано методи та форми, якi можливо використовувати на уроках iнформатики, коли програмою не передбачено вивчення тем, що стосуються iнформацiйної безпеки.
Посилання
Безпека дiтей в Iнтернетi. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-tazahist-prav-ditini/bezpeka-ditej-v-interneti
Iнтернет, який ми хочемо (The Web We Want): навч. посiб. для учителiв, ISBN: 9789491440878, European Schoolnet publication, 2015.
Iнформатика 5-9 класи. Програма для загальноосвiтнiх навч. закладiв. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna serednya/programy5-9-klas/onovlennya-12-2017/8-informatika.docx
Сайт компанiї GlobalLogic. URL: https://www.globallogic.com/ua/
Навчальна програма вибiрково-обов’язкового предмету для учнiв 10-11 класiв загальноосвiтнiх навчальних закладiв (рiвень стандарту) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna serednya/programy10-11-klas/2018-2019/informatika-standart-10-11.docx
Пазюк А.В., Черних О.О. Дитина онлайн: як забезпечити безпеку i приватнiсть (аналiтичне дослiдження). Київ: ВАIТЕ, 2016. 74 с.