ОРГАНIЗАЦIЯ САМОСТIЙНОЇ РОБОТИ УЧНIВ КЛАСIВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВIТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234848Ключові слова:
самостiйна робота, пiзнавальна дiяльнiсть, активнiсть учнiв, виховання особистостiАнотація
Стаття присвячена проблемi органiзацiї самостiйної роботи учнiв на уроках математики, розкриттю основних шляхiв удосконалення процесу навчання за допомогою самостiйної роботи учнiв. Автори спираються на власний досвiд викладання математики в класах рiзних профiлiв навчання.
Посилання
Анiпонова М. Активiзацiя творчої дiяльностi учнiв на уроках математики. // Математика. — 2009. — Червень. № 23. — С. 3–6.
Фирсов В.В., Шварцбурд С.И. Состояние и перспективы факультативных занятий по математике. — М. : Просвещение, 1977. — 48 с.
Виленкин Н.Я. О развитии логических и творческих способностей школьников при изучении математики. — М., 2002. — 125 с.
Мiнiстерство освiти i науки України — «Нова Українська школа» https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-06-30
Номер
Розділ
Статті