ОРГАНIЗАЦIЯ САМОСТIЙНОЇ РОБОТИ УЧНIВ КЛАСIВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВIТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234848

Ключові слова:

самостiйна робота, пiзнавальна дiяльнiсть, активнiсть учнiв, виховання особистостi

Анотація

Стаття присвячена проблемi органiзацiї самостiйної роботи учнiв на уроках математики, розкриттю основних шляхiв удосконалення процесу навчання за допомогою самостiйної роботи учнiв. Автори спираються на власний досвiд викладання математики в класах рiзних профiлiв навчання.

Біографії авторів

Борис Беседiн, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогiчних наук, доцент

Флора Iбрагiмова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студентка 4 курсу фiзико-математичного факультету

Надія Рульова, ЗОШ I-III ст. №10

директор

Посилання

Анiпонова М. Активiзацiя творчої дiяльностi учнiв на уроках математики. // Математика. — 2009. — Червень. № 23. — С. 3–6.

Фирсов В.В., Шварцбурд С.И. Состояние и перспективы факультативных занятий по математике. — М. : Просвещение, 1977. — 48 с.

Виленкин Н.Я. О развитии логических и творческих способностей школьников при изучении математики. — М., 2002. — 125 с.

Мiнiстерство освiти i науки України — «Нова Українська школа» https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-30