ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГIЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261520Ключові слова:
STEM-освіта, STEM-технології, інформатикаАнотація
Статтю присвячено проблемі застосування STEM-технологій в шкільному курсі інформатики. Проаналізовано підготовку вчителів інформатики до використання STEM- технологій у навчанні інформатики. Запропоновано способи реалізації ідей STEM-освіти під час уроків інформатики
Посилання
STEM School. URL: https://www.stemschool.com/articles/rich-history-ofstem- education-in-the-united-states
STEM-освіта. Інститут модернізації змісту освіти. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/
Глазова В.В., Кайдан Н.В. Напрямки підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження цифрових технологій. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. Слов’янськ, 2019. Вип. 10. С. 213–222.
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році. URL: https://cutt.ly/pJKU5H8
Морзе Н. В., Гладун М. А., Дзюба С. М. Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM- освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2018. Том 65. № 3. С. 37–52.
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19): зб. матеріалів всеукр.наук.-практ. семінару (Київ, 2 березня 2021 р.) / за заг.ред. О.В. Овчарук. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: 2021. 116 с.
Цифрові компетентності (учень). URL: https://cutt.ly/dJKIkYB