ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГIЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ

ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261520

Ключові слова:

STEM-освіта, STEM-технології, інформатика

Анотація

Статтю присвячено проблемі застосування STEM-технологій в шкільному курсі інформатики. Проаналізовано підготовку вчителів інформатики до використання STEM- технологій у навчанні інформатики. Запропоновано способи реалізації ідей STEM-освіти під час уроків інформатики

Біографії авторів

Віра Глазова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Андрій Секлецов, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студент 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

STEM School. URL: https://www.stemschool.com/articles/rich-history-ofstem- education-in-the-united-states

STEM-освіта. Інститут модернізації змісту освіти. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

Глазова В.В., Кайдан Н.В. Напрямки підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження цифрових технологій. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. Слов’янськ, 2019. Вип. 10. С. 213–222.

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році. URL: https://cutt.ly/pJKU5H8

Морзе Н. В., Гладун М. А., Дзюба С. М. Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM- освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2018. Том 65. № 3. С. 37–52.

Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19): зб. матеріалів всеукр.наук.-практ. семінару (Київ, 2 березня 2021 р.) / за заг.ред. О.В. Овчарук. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: 2021. 116 с.

Цифрові компетентності (учень). URL: https://cutt.ly/dJKIkYB

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19