ВИКОРИСТАННЯ РОБОТОТЕХНІКИ ПІД ЧАС УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ

ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261522

Ключові слова:

робототехніка в школі, конструктори LEGO, урок інформатики

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання робототехніки під час уроків інформатики. Розглянуто можливості підвищення результатів навчання, завдяки використанню робототехніки. Обґрунтовано необхідність використання роботів для розуміння принципів програмування. Висунуто низку рекомендацій щодо використання плати Arduino для більш поглибленого вивчення інформатики.

Біографії авторів

Віра Глазова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Максим Сурков, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студент 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Глазова В.В. Полторацький О.В. Підготовка майбутніх учителів інформатики до організації занять з робототехніки. Зб. наук. пр. фізико- математичного факультету ДДПУ. Слов’янськ, 2020. Вип. 10. С. 98–103.

Міні-комп’ютери – Raspberry Pi Україна. URL: https://raspberrypi.in.ua/

Морзе Н., Струтинська О., Умрик М. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету». 2018, 5. С. 178-187.

Навчальні програми 5-9 класів. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9- klas/onovlennya-12-2017/8-informatika.docx

Офіційна сторінка виробника LEGO. URL: https://www.lego.com/engb/ themes/mindstorms.

Струтинська О. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2019. Вип. спецвип. С. 324–344.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19