ІГРОВІ МЕТОДИ ЯК ЕЛЕМЕНТ STEM-ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ПЕРЕДФАХОВОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261523Ключові слова:
STEM-освіта, ігрові методи, навчально-виховний процес, передфахова вища освітаАнотація
Стаття присвячена ігровим методам, як елементам STEM-освіти у навчально-виховному процесі закладів передфахової вищої освіти, розкриттю передумов використання таких методів. Автори спираються на власний досвід впровадження STEM-освіти.
Посилання
Bykov V., Shyshkina M. The conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science priorities. Information Technologies and Learning Tools. 67(6), 2018. P.1- 19.
Velychko V., Kaidan N., Fedorenko E., Soloviev V. Gamification in the process of studying logical operators on the Minecraft EDU platform. Proceedings of the 4rd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2021). Kryvyi Rih, 2021, P.107-118. URL: http://ceur-ws.org/Vol- 2898/paper05.pdf (дата звернення: 01.06.2022)
Кайдан Н., Величко С. Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей. Наукове електронне видання «Технології електронного навчання. (5), 2021. С.8-14. URL: https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/TeXEL/article/view/38/35 (дата звернення: 01.06.2022)
План заходів щодо реалізації концепції розвитку STEM-освіти до 2027 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/oprilyudneno-plan-zahodiv-shodorealizaciyi- koncepciyi-rozvitku-stem-osviti-do-2027-roku (дата звернення: 01.06.2022)
Седов В. Інформаційно-комунікаційні технології, як каталізатор змін компетентності викладача. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2015. Вип. 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_9 (дата звернення: 01.06.2022)