ІГРОВІ МЕТОДИ ЯК ЕЛЕМЕНТ STEM-ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ПЕРЕДФАХОВОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ІНФОРМАТИКА ТА МЕТОДИКА ЇЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Кайдан ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4184-8230
  • Вадим Кайдан Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2008-3539
  • Олександр Соседко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1459-9424

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261523

Ключові слова:

STEM-освіта, ігрові методи, навчально-виховний процес, передфахова вища освіта

Анотація

Стаття присвячена ігровим методам, як елементам STEM-освіти у навчально-виховному процесі закладів передфахової вищої освіти, розкриттю передумов використання таких методів. Автори спираються на власний досвід впровадження STEM-освіти.

Біографії авторів

Наталія Кайдан, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Вадим Кайдан, Відокремлений структурний підрозділ «Краматорський фаховий коледж промисловості, інформаційних технологій та бізнесу Донбаської державної машинобудівної академії»

кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Олександр Соседко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студент 2 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Bykov V., Shyshkina M. The conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science priorities. Information Technologies and Learning Tools. 67(6), 2018. P.1- 19.

Velychko V., Kaidan N., Fedorenko E., Soloviev V. Gamification in the process of studying logical operators on the Minecraft EDU platform. Proceedings of the 4rd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2021). Kryvyi Rih, 2021, P.107-118. URL: http://ceur-ws.org/Vol- 2898/paper05.pdf (дата звернення: 01.06.2022)

Кайдан Н., Величко С. Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей. Наукове електронне видання «Технології електронного навчання. (5), 2021. С.8-14. URL: https://texel.ddpu.edu.ua/index.php/TeXEL/article/view/38/35 (дата звернення: 01.06.2022)

План заходів щодо реалізації концепції розвитку STEM-освіти до 2027 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/oprilyudneno-plan-zahodiv-shodorealizaciyi- koncepciyi-rozvitku-stem-osviti-do-2027-roku (дата звернення: 01.06.2022)

Седов В. Інформаційно-комунікаційні технології, як каталізатор змін компетентності викладача. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2015. Вип. 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_9 (дата звернення: 01.06.2022)

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19