ЗАДАЧІ З ПАРАМЕТРАМИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АЛГЕБРИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261528

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, активізація пізнавальної діяльності, задачі з параметрами, здобувачі загальної середньої освіти, алгебра

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами.

Біографії авторів

Борис Беседiн, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Надія Рульова, ЗОШ I-III ст. №10

директор ЗОШ I-III ст. №10 Слов’янської мiської ради Донецької областi

Анастасія Сагай, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студентка 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Беседiн Б.Б., Кадубовський О.А. Про алгоритмічний підхід до розв’язання рівнянь та нерівностей (з однією змінною) другого степеня з параметром. Фізико-математична освіта: науковий журнал. 2018. Випуск 2 (16). С. 18–22.

Беседiн Б.Б., Максименко І.О. Позакласна робота з математики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів. Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2019. Випуск 9. С. 129–132.

Гевко О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках у загальноосвітній школі. Людинознавчі студії. Педагогіка, 2014. Вип. 29. С. 50-57. URL: https://dspu.edu.ua/pedagogics/arhiv/29_ch2_2014/8.pdf (Дата звернення: 08.04.2022).

Деркач М. С. Формування та активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Формування загальнокультурної компетенції майбутніх фахівців, 2013. Житомир: Вид–во ЖДУ ім. І. Франка. С. 87-90.

Єгорова О. В. Пізнавальна активність особистості: сутність, рівні, компоненти. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наук. монографія за ред. проф. Єрмакова СС–Харків: ХДАДН (ХХПІ), 2006. № 9. С. 54-56.

Коструб Ю. М. Методичні особливості розв’язування рівнянь з параметрами під час навчання математики в ЗСО. Наукові записки молодих учених, 2019. № 3. 9 с.

Кравчук О. М. Формування активної пізнавальної позиції майбутнього вчителя математики під час вивчення курсу аналітичної геометрії. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2018. № 7. С. 104-111.

Лозова В. І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів. Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. 2-е вид., доп. Харків: «ОВС», 2000. 164с.

Яцюк Л. Активізація пізнавальних інтересів студентів коледжів на уроках теоретичного навчання. Economic and social-focused issues of modern world, 2019. С. 386-394.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19