ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 7-9 КЛАСІВ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261532Ключові слова:
ігрова діяльність, гра, дидактична гра, навчальний метод, структурні елементиАнотація
У даній статті розглянута теорія дидактичних ігор, їх використання під час уроків математики в закладах середньої освіти. В ній описано структурні складові дидактичної гри, а також висвітлено актуальність даного методу та ігрових елементів, представлено один з варіантів гри на уроці математики у 8 класі та практичні рекомендації щодо застосування цього методу.
Посилання
Артемова Л. В. Формування суспільної спрямованості дитини- дошкільника у грі. Київ. 1988. С. 166.
Беседiн Б.Б., Максименко І.О. Педагогічні умови використання дидактичної гри на уроках математики. Фізико-математична освіта. 2020. Випуск 3(25). Частина 2. С. 7-9.
Кравець В. П. Історія класичної та зарубіжної педагогіки та шкільництва. Навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів. Тернопіль: 1996. С. 436.
Кремень В. Г. Енциклопедія освіти. Академія педагогічних наук України; головний редактор В.Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008. С. 1040.
Шишенко І. В. Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання. Фізико- математична освіта. 2016. № 3(9). С. 125−130.