ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 7-9 КЛАСІВ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261532

Ключові слова:

ігрова діяльність, гра, дидактична гра, навчальний метод, структурні елементи

Анотація

У даній статті розглянута теорія дидактичних ігор, їх використання під час уроків математики в закладах середньої освіти. В ній описано структурні складові дидактичної гри, а також висвітлено актуальність даного методу та ігрових елементів, представлено один з варіантів гри на уроці математики у 8 класі та практичні рекомендації щодо застосування цього методу.

Біографії авторів

Борис Беседiн, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Ольга Соколова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студентка 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Артемова Л. В. Формування суспільної спрямованості дитини- дошкільника у грі. Київ. 1988. С. 166.

Беседiн Б.Б., Максименко І.О. Педагогічні умови використання дидактичної гри на уроках математики. Фізико-математична освіта. 2020. Випуск 3(25). Частина 2. С. 7-9.

Кравець В. П. Історія класичної та зарубіжної педагогіки та шкільництва. Навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів. Тернопіль: 1996. С. 436.

Кремень В. Г. Енциклопедія освіти. Академія педагогічних наук України; головний редактор В.Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008. С. 1040.

Шишенко І. В. Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання. Фізико- математична освіта. 2016. № 3(9). С. 125−130.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19