УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ З ТЕМИ «ФУНКЦІЇ ТА ЇЇ ГРАФІКИ»

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261535

Ключові слова:

алгебра, функція, графік, узагальнення, систематизація, методичні рекомендації

Анотація

У статті розглянуто методи вдосконалення узагальнення і систематизації знань на уроках алгебри. Обґрунтовано доцільність систематичного узагальнення. Наведено методичні рекомендації щодо цього. Розглянуто такі задачі, де перетинається лінія функцій та інші наскрізні змістовні лінії курсу алгебри. Розглянуто міжпредметні зв’язки курсу алгебри з фізикою на прикладі лінійної та квадратичної функції.

Біографії авторів

Борис Беседiн, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Анна Шульгіна, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

студентка 4 курсу фізико-математичного факультету

Посилання

Беседін Б.Б., Пономарьова А.О. Узагальнення та систематизація знань при вивченні алгебри 7-9 класів. Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2013. Випуск 3. С. 140-144.

Беседін Б.Б., Щенсневич Ю.Ю. Систематизація знань учнів при вивченні рівнянь та нерівностей Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2016. Випуск 6. С. 160–163.

Мерзляк А.Г. Алгебра: підруч. для 9 кл. закладів заг. серед. освіти / А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Х. : Гімназія, 2017. 272 с.

Мерзляк А.Г. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики: 9 клас / А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Х.: Гімназія, 2021, 160 с.

Слєпкань З.І. Методика навчання математики : Підруч. для студентів матем. Спеціальностей пед. вузів. Київ : 2000, 512 с.

Шилов Г.Е. Що таке функція // Математика в школі. 1964. №1. с. 7-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19