УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ З ТЕМИ «ФУНКЦІЇ ТА ЇЇ ГРАФІКИ»
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261535Ключові слова:
алгебра, функція, графік, узагальнення, систематизація, методичні рекомендаціїАнотація
У статті розглянуто методи вдосконалення узагальнення і систематизації знань на уроках алгебри. Обґрунтовано доцільність систематичного узагальнення. Наведено методичні рекомендації щодо цього. Розглянуто такі задачі, де перетинається лінія функцій та інші наскрізні змістовні лінії курсу алгебри. Розглянуто міжпредметні зв’язки курсу алгебри з фізикою на прикладі лінійної та квадратичної функції.
Посилання
Беседін Б.Б., Пономарьова А.О. Узагальнення та систематизація знань при вивченні алгебри 7-9 класів. Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2013. Випуск 3. С. 140-144.
Беседін Б.Б., Щенсневич Ю.Ю. Систематизація знань учнів при вивченні рівнянь та нерівностей Збірник наукових праць фізико- математичного факультету ДДПУ. 2016. Випуск 6. С. 160–163.
Мерзляк А.Г. Алгебра: підруч. для 9 кл. закладів заг. серед. освіти / А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Х. : Гімназія, 2017. 272 с.
Мерзляк А.Г. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики: 9 клас / А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Х.: Гімназія, 2021, 160 с.
Слєпкань З.І. Методика навчання математики : Підруч. для студентів матем. Спеціальностей пед. вузів. Київ : 2000, 512 с.
Шилов Г.Е. Що таке функція // Математика в школі. 1964. №1. с. 7-15.