РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261540Ключові слова:
наскрізні лінії, математика, задачі з фінансовим змістомАнотація
Стаття присвячена проблемі реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики під час розв’язування задач фінансового та економічного змісту. Наведено задачі, які ілюструють реалізацію даної ліній. Стаття написана з досвіду роботи.
Посилання
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9- klas/onovlennya-12-2017/5-programa-z-matematiki.docx
Нова українська школа, веб-ресурс – http://nus.org.ua/
Межейнікова Л.С., Швець В.О. Математичні задачі з фінансовим змістом в основній школі. Харків. Видавнича група «Основа», 2005, ст. 5-15.
Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / за заг. ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. – Варшава: Сова, 2014. ‒ 398 с.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-vikladannya-novonavchalno- programi-z-matematiki-v-2018-roci-60293.html