РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261540

Ключові слова:

наскрізні лінії, математика, задачі з фінансовим змістом

Анотація

Стаття присвячена проблемі реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики під час розв’язування задач фінансового та економічного змісту. Наведено задачі, які ілюструють реалізацію даної ліній. Стаття написана з досвіду роботи.

Біографії авторів

Інна Бібікова, КЗО «Спеціалізована школа 129 фізико-математичного профілю»

учитель математики КЗО «Спеціалізована школа 129 фізико-математичного профілю» Дніпровської міської ради

Тетяна Турка, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Андрій Стьопкiн, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фіз.-мат. н., доцент кафедри математики та інформатики

Посилання

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9- klas/onovlennya-12-2017/5-programa-z-matematiki.docx

Нова українська школа, веб-ресурс – http://nus.org.ua/

Межейнікова Л.С., Швець В.О. Математичні задачі з фінансовим змістом в основній школі. Харків. Видавнича група «Основа», 2005, ст. 5-15.

Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / за заг. ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. – Варшава: Сова, 2014. ‒ 398 с.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-vikladannya-novonavchalno- programi-z-matematiki-v-2018-roci-60293.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19