ГРАФІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ВИРІШЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ЗАДАЧІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261632Ключові слова:
навчальний процес, фізична задача, повторюваність, запитання, наочність, навички, свідомість, здатність, активністьАнотація
У статті акцентовано увагу на необхідності формування у здобувачів освіти навичок активного використання наочності під час вирішення фізичних задач. Зазначені прийоми візуалізації можуть стати в нагоді для визначення можливих шляхів пошуку рішень та обрання доцільнішого для отримання кінцевого результату з мінімальною витратою часу та енергії. Сформованість стійких навичок різноманітної роботи з графічною інформацією є ознакою наявності свідомого підходу особистості до вирішення поставленої задачі та до навчання в цілому.
Посилання
Барибіна О. В. Проблема практичних методів навчання (за сторінками підручників з педагогіки) / О. В. Барибіна // Засоби навчальної та науково- дослідної роботи: Зб. наук. пр. – Харків: ХДПУ ім.. Г. С. Сковороди, 2005. – Вип. 19. – С. 159 – 163.
Лимарєва Ю. М., Єкімов Є. О. Наочність у фізичній задачі / Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо- математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників» (12 листопада 2021 року) Суми. 2021. Р. 84 – 86.
Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции / М. Подалов / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2013. – С. 78 – 81.
Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект : посіб. для для вчителів і студ. / В. Д. Шарко. – К. : Есе, 2005. – 220 с.