НАВЧАЛЬНА «ПАСТКА» ЯК МЕТОДИЧНИЙ ПРИЙОМ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261633

Ключові слова:

навчальний процес, методичний прийом, розумова діяльність, активність, запитання, вмотивованість

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми активізації розумової діяльності здобувачів освіти через використання проблемних завдань, що містять помилки та протиріччя. Розглянуто приклади, що дають підстави учителю самостійно варіювати рівень складності та форми подачі матеріалу з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти. Розкрито можливості формування компетентностей для подолання шаблонних алгоритмічних підходів до вирішення фізичної задачі.

Біографії авторів

Юлія Лимарєва, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри фізики

Віталій Масич, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізики ХНПУ ім. Г. С. Сковороди

Віктор Турка, Слов’янський енергобудівний технікум

викладач фізики вищої кваліфікаційної категорії, в. о. директора Слов’янського енергобудівного технікум

Посилання

Горденко Т. Елементи технології навчання як дослідження на уроках фізики / Т. Горденко / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 133 – 138.

Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции / М. Подалов / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 78 – 81.

Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект :посіб. для для вчителів і студ. / В. Д. Шарко. – К. : Есе, 2005. – 220 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-19