НАВЧАЛЬНА «ПАСТКА» ЯК МЕТОДИЧНИЙ ПРИЙОМ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261633Ключові слова:
навчальний процес, методичний прийом, розумова діяльність, активність, запитання, вмотивованістьАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми активізації розумової діяльності здобувачів освіти через використання проблемних завдань, що містять помилки та протиріччя. Розглянуто приклади, що дають підстави учителю самостійно варіювати рівень складності та форми подачі матеріалу з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти. Розкрито можливості формування компетентностей для подолання шаблонних алгоритмічних підходів до вирішення фізичної задачі.
Посилання
Горденко Т. Елементи технології навчання як дослідження на уроках фізики / Т. Горденко / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 133 – 138.
Подалов М. Использование принципа наглядности в формировании исследовательской компетенции / М. Подалов / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 78 – 81.
Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект :посіб. для для вчителів і студ. / В. Д. Шарко. – К. : Есе, 2005. – 220 с.