САМОСТІЙНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261635Ключові слова:
навчальний процес, самостійна робота, експеримент, активна діяльність, повторюваність, самоосвітаАнотація
Стаття присвячена дослідженню дидактичної ролі самостійного експерименту в освітньому процесі з фізики та встановленню основних його видів і можливостей використання впродовж навчання у закладах загальної середньої освіти.
Посилання
Войтович І., Галатюк Ю. Впровадження творчих експериментальних завдань у структуру шкільного фізичного експерименту / І. Войтович, Ю. Галатюк // Наукові записки. – Серія: педагогічні науки. Вип.55. 2004. – С. 191-195
Грудинін Б. Творчі домашні експериментальні завдання учнів під час вивчення МКТ та основ термодинаміки./ Борис Грудинін // Фізика та астрономія в школі № 2. – 2003. – С.30-33.
Доросевич С. О роли решения экспериментальных задач в активизации учебно-познавательной деятельности школьников./ С. Доросевич // Научные записки. 2006. – Вып 66. – С. 56-61.
Желюк О.М. Засоби НІТ у навчальному фізичному експерименті /О.М. Желюк // Фізика та астрономія в школі. – 2003. – №1. – С.39-43.
Лаврова А.В. Шкільний фізичний експеримент з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / А.В. Лаврова, В.Ф. Заболотний // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. – 2014. – Вип. 20. – С. 136-139.
Ляшенко Ю.О., Дідук В.А. та ін. Розробка та методика застосування автоматизованого апаратно-програмного комплексу для проведення лабораторних робіт з фізики. Вісник Черкаського університету . 2016. № 17. С. 102-109.
Петриця А. Особливості використання цифрових лабораторій у навчальному фізичному експерименті / А. Петриця // Молодь і ринок. – 2014. – № 6. –С.44-48.
Юрченко А.О., Хворостіна Ю.В. Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту. Науковий вісник Ужгородського університету. серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2016, № 2 (39). С. 281-283.